GPS kalauz

Navigációról kezdőknek és vérprofiknak. Hogy el ne tévedj a navigáció útvesztőjében!

Kedvenc blogunk

Egy kis lazításnak ajánljuk:

Lényeg a lényeg blog

Árukeresés

How much is my blog worth?



My blog is worth $5,080.86.
How much is your blog worth?

PDA-t venni felesleges?

00:05 :: rc

Egy fórumon olvastam: PDA-t venni felesleges, vegyél inkább PDA-telefon kombót. Azt már tudod, hogy a PDA mindent tud amit egy GPS- csak kevésbé strapabíró. Egy kombó minden tud amit egy PDA, sőt mivel telefon is, kicsit hosszabb üzemidőre tervezték. Manapság telefon úgy is van nálad, így nem fogod otthonhagyni a PDA-dat amikor pont szükség volna rá.”

Az én gondom az, hogy még nem igazán láttam olyan PDA telefont, ami normálisan helyettesítene egy igazi telefont. Rengeteg mindent lehet vele csinálni, csak épp normálisan telefonálni nem. Egy telefontól a minimum amit az ember elvár, hogy ne feltétlenül tudjon sokat, de azt üzembiztosan tudja. Lehet a PDA telefon kombó a jövő útja, de én inkább azt mondom, hogy jelen pillanatban - főleg windows alapú - PDA-telefon vásárlását érdemes kétszer megfontolni. Még kell egy kis kiforrás a technikának. De győzzön meg valaki az ellenkezőjéről...

8 komment

Címkék: telefon gps pda telefon

A bejegyzés trackback címe:

https://gpskalauz.blog.hu/api/trackback/id/tr38190123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

garrotter · http://www.garrotter.hu 2007.10.17. 09:19:01

Én egyetértek.
Nevetséges, hogy egy ilyen kütyü 2 percig indul. És ugye az ember nem önszántából indítja újra, csak éppen a windows meghal rajta és resetelni kell (a héten láttam egy több mint 5 perces indulást, mert a benne lévő 4G-s kártya majdnem tele van). Ezzel hívjál gyorsan segítséget.

rc · www.gpskalauz.blog.hu 2007.10.17. 11:59:40

na, pontosan erre gondoltam:)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.10.30. 13:02:25

Nem tudom, nekem úgy tűnik sok Windows Mobile alapú PDA telefon sokkal stabilabb mint nem egy Series 60at futtató Nokia okosság.

bldo 2007.11.17. 18:02:27

Én egy S60 alapú nokiát cseréltem le egy WM5 alapú Asus PDAGSM kombóra. Sokkal (értsd: sokkal) jobb, mint a szutyok nokia. Mind anyaghasználatban (nem ropog, recseg), mind megbízhatóságban.

Rwindx 2007.11.17. 19:45:44

Én ennek a végleges változatának megjelenésére várok: www.openmoko.com, talán mást is érdekel :) Én személy szerint windowsos izét a kezembe nem vennék :)

Rwindx 2007.11.17. 19:47:11

ehh, a vessző került a linkbe, mindegy, a lényege hogy Linux alapú GPS-el felszerelt telefon.

rc · www.gpskalauz.blog.hu 2007.11.17. 20:09:52

Szó se róla, jól néz ki. Bár szerintem a platformnak nem sok esélye lesz az Androiddal szemben... (Ráadásul mintha az is Linux alapú lenne - ha jól emléxem)

Rwindx 2007.11.17. 20:28:47

Ha jól tudom az Android inkább plattform felhasználói funkciók és felület kialakítására, mint operációs rendszer. Tény egyelőre elég keveset tudok róla, de ha jelenlegi információm alapján jól feltételezem, akkor nem fognak ütközni.
Majd meglátjuk. Többet kellene tudnom az Androidról, hogy erről érdemben tudjak valamit mondani.
süti beállítások módosítása